NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

La ironía en el aula de E/LE desde una perspectiva intercultural : su tratamiento a partir de columnas periodísticas

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

La ironía en el aula de E/LE desde una perspectiva intercultural : su tratamiento a partir de columnas periodísticas

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (398.2Kb)

   
    
Gancedo Ruiz, Marta
Aquest document és un/a article, creat/da en: 2015

The aim of this article is to provide a new way of teaching the irony in the Spanish Language classroom, through a pragmatic and cross-cultural teaching approach. In order to do this, it is suggested the use of newspaper columns, understood from the pragmatic perspective, as a teaching tool since this type of texts are used to reflect irony and sociocultural-aspects. Keywords: irony, pragmatic, cross-cultural competence, press text.
Veure al catàleg Trobes

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques