NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

La ironía en el aula de E/LE desde una perspectiva intercultural : su tratamiento a partir de columnas periodísticas

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

La ironía en el aula de E/LE desde una perspectiva intercultural : su tratamiento a partir de columnas periodísticas

Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.author Gancedo Ruiz, Marta es
dc.date.accessioned 2018-03-13T13:15:40Z
dc.date.available 2018-03-13T13:15:40Z
dc.date.issued 2015 es
dc.identifier.citation Gancedo Ruiz, Marta. La ironía en el aula de E/LE desde una perspectiva intercultural : su tratamiento a partir de columnas periodísticas. En: Foro de profesores de E/LE, 11 11 2015: 101-110 es
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10550/65399
dc.description.abstract The aim of this article is to provide a new way of teaching the irony in the Spanish Language classroom, through a pragmatic and cross-cultural teaching approach. In order to do this, it is suggested the use of newspaper columns, understood from the pragmatic perspective, as a teaching tool since this type of texts are used to reflect irony and sociocultural-aspects. Keywords: irony, pragmatic, cross-cultural competence, press text. es
dc.title La ironía en el aula de E/LE desde una perspectiva intercultural : su tratamiento a partir de columnas periodísticas es
dc.type journal article es_ES
dc.subject.unesco UNESCO::PEDAGOGÍA es
dc.identifier.doi es
dc.type.hasVersion VoR es_ES

Visualització       (398.2Kb)

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques