NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Un collar de macarrones o cómo optimizar los recursos didácticos

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

Un collar de macarrones o cómo optimizar los recursos didácticos

Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.author Gil Álvaro, Ricardo es
dc.date.accessioned 2018-03-13T13:15:40Z
dc.date.available 2018-03-13T13:15:40Z
dc.date.issued 2015 es
dc.identifier.citation Gil Álvaro, Ricardo. Un collar de macarrones o cómo optimizar los recursos didácticos. En: Foro de profesores de E/LE, 11 11 2015: 121-131 es
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10550/65401
dc.description.abstract The reality of the S/FL lectures requires a cross approach that includes knowledge form other disciplines in order to take a close look at psychoaffective, sociocultural and educational aspects which have an influence on the language learning process. Below, I share some keys that might help to enrich the language learning experience and also a teaching proposal. Key words: cross approach, experience, selflearning. es
dc.title Un collar de macarrones o cómo optimizar los recursos didácticos es
dc.type journal article es_ES
dc.subject.unesco UNESCO::PEDAGOGÍA es
dc.identifier.doi es
dc.type.hasVersion VoR es_ES

Visualització       (350.0Kb)

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques