NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Trabajo colaborativo entre líderes facilitadores en entornos de aprendizaje mixto (Blended Learning)

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

Trabajo colaborativo entre líderes facilitadores en entornos de aprendizaje mixto (Blended Learning)

Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.author Trujillo, Cristina es
dc.contributor.author Pérez Cano, Isabel es
dc.contributor.author Essenwanger, Faria es
dc.date.accessioned 2018-03-14T08:12:18Z
dc.date.available 2018-03-14T08:12:18Z
dc.date.issued 2016 es
dc.identifier.citation Trujillo, Cristina ; Pérez Cano, Isabel ; Essenwanger, Faria. Trabajo colaborativo entre líderes facilitadores en entornos de aprendizaje mixto (Blended Learning). En: Foro de profesores de E/LE, 12 12 2016: 275-284 es
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10550/65458
dc.description.abstract In the present work we introduce our self-designed concept of blended learning for our faculty, following the premises of the constructivist theory. We introduce briefly the roles of the three principal agents in the learning-teaching process understood as the student, the methology and the teaching person. Moreover we report about a practical experience in a blended learning language course which is based on the cooperative approach for both students and facilitator team. Finally, we discuss the importance of co-teaching in blended learning environments. Keywords: blended learning, constructivism, facilitating leadership, collaborative learning approach. es
dc.title Trabajo colaborativo entre líderes facilitadores en entornos de aprendizaje mixto (Blended Learning) es
dc.type journal article es_ES
dc.subject.unesco UNESCO::PEDAGOGÍA es
dc.identifier.doi es
dc.type.hasVersion VoR es_ES

Visualització       (103.1Kb)

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques