Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.author | Ruíz Ruiz, Juan J. | |
dc.contributor.author | Solbes Matarredona, Jordi | |
dc.contributor.author | Furió Más, Carlos | |
dc.date.accessioned | 2018-03-21T09:10:07Z | |
dc.date.available | 2018-03-21T09:10:07Z | |
dc.date.issued | 2010 | es_ES |
dc.identifier.citation | RUIZ, J. J., SOLBES, J. y FURIÓ, C. (2010). Argumentació i debats en les classes de Física i Química, Servei de Publicacions de la Universitat de València. | es_ES |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10550/65479 | |
dc.description.abstract | La pràctica docent, en Física i Química, ens demostra que les activitats que els alumnes consideren més difícils són aquelles que suposen donar una resposta raonada del tipus “explica”, “justifica” , ”raona” i “argumenta”; sens dubte són aquelles que suposen un grau de complexitat cognitiva més elevada. Potser per això els professors tenen tendència a no resoldre aquestes activitats generant així un cercle viciós: els alumnes no en saben fer activitats d’aquest tipus, no els proposem que facen, com no en fan no aprenen, ... Si es demostra la rellevància d’aquestes destreses caldrà que trenquem aquest cercle viciós. | es_ES |
dc.language.iso | ca | es_ES |
dc.title | Argumentació i debats en les classes de Física i Química | es_ES |
dc.type | book | es_ES |
dc.identifier.idgrec | 041006 | es_ES |