NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Argumentació i debats en les classes de Física i Química

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

Argumentació i debats en les classes de Física i Química

Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.author Ruíz Ruiz, Juan J.
dc.contributor.author Solbes Matarredona, Jordi
dc.contributor.author Furió Más, Carlos
dc.date.accessioned 2018-03-21T09:10:07Z
dc.date.available 2018-03-21T09:10:07Z
dc.date.issued 2010 es_ES
dc.identifier.citation RUIZ, J. J., SOLBES, J. y FURIÓ, C. (2010). Argumentació i debats en les classes de Física i Química, Servei de Publicacions de la Universitat de València. es_ES
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10550/65479
dc.description.abstract La pràctica docent, en Física i Química, ens demostra que les activitats que els alumnes consideren més difícils són aquelles que suposen donar una resposta raonada del tipus “explica”, “justifica” , ”raona” i “argumenta”; sens dubte són aquelles que suposen un grau de complexitat cognitiva més elevada. Potser per això els professors tenen tendència a no resoldre aquestes activitats generant així un cercle viciós: els alumnes no en saben fer activitats d’aquest tipus, no els proposem que facen, com no en fan no aprenen, ... Si es demostra la rellevància d’aquestes destreses caldrà que trenquem aquest cercle viciós. es_ES
dc.language.iso ca es_ES
dc.title Argumentació i debats en les classes de Física i Química es_ES
dc.type book es_ES
dc.identifier.idgrec 041006 es_ES

Visualització       (1.132Mb)

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques