NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

El treball per projectes amb les TIC a l’àrea de Llengua i Literatura. Una experiència didàctica en la formació del professorat de Secundària

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

El treball per projectes amb les TIC a l’àrea de Llengua i Literatura. Una experiència didàctica en la formació del professorat de Secundària

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (258.1Kb)

   
    
Martí Climent, Alícia; Garcia Vidal, Pilar
Aquest document és un/a article, creat/da en: 2014

In this paper we present the experience of language and literature project work with ICT carried out by students on the university master’s course for training secondary teachers. The aim was for students to learn how to prepare language and literature teaching materials using ICT for use in secondary and baccalaureate classes. We stress the value of using resources we can find online to improve results in planning language and literature teaching, motivate students, encourage collaborative work, publish projects and promote innovative ideas for project work.En aquest article, us presentem l’experiència de treball per projectes de llengua i literatura amb TIC duta a terme al màster universitari de professor d’educació de secundària. Es tracta que l’alumnat aprengui a elaborar materials didàctics sobre llengua i literatura amb TIC per aplicar-los a les aules de secundària i de batxillerat. Al text, hi destaquem el valor de la utilització dels recursos que podem trobar a la xarxa per millorar els resultats en la planificació didàctica de la llengua i la literatura, en la motivació i el treball col·laboratiu de l’alumnat, en la publicació dels projectes i en la difusió de propostes de treball innovadores.
Veure al catàleg Trobes

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques