Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.author | Martí Climent, Alícia | |
dc.contributor.author | Garcia Vidal, Pilar | |
dc.date.accessioned | 2018-06-05T10:17:28Z | |
dc.date.available | 2018-06-05T10:17:28Z | |
dc.date.issued | 2017 | es_ES |
dc.identifier.citation | Garcia Vidal, Pilar; Martí Climent, Alícia (2017). TIC i escriptura acadèmica en el treball per projectes. Articles de Didàctica de la Llengua i la literatura, 73, 38-42. | es_ES |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10550/66507 | |
dc.description.abstract | A partir de l’ús de les TIC que fan els alumnes del màster universitari de Professor/a de Secundària en projectes per a treballar llengua i literatura, destaquem quines d’aquestes eines empren habitualment per a elaborar i presentar treballs acadèmics de gèneres diferents i quins avantatges consideren que n’obtenen. Els resultats indiquen que seria convenient afavorir el coneixement i l’ús de les TIC per tal de millorar les condicions de l’escriptura acadèmica. | es_ES |
dc.language.iso | ca | es_ES |
dc.subject | TIC | es_ES |
dc.subject | escriptura acadèmica | es_ES |
dc.subject | treball per projectes | es_ES |
dc.subject | secundària | es_ES |
dc.title | TIC i escriptura acadèmica en el treball per projectes | es_ES |
dc.type | journal article | es_ES |
dc.identifier.idgrec | 119411 | es_ES |