NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Investigar i aprendre a través de la deriva en la formació universitària

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

Investigar i aprendre a través de la deriva en la formació universitària

Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.author Estrela Cerveró, María del Mar
dc.date.accessioned 2018-07-02T10:26:03Z
dc.date.available 2018-07-02T10:26:03Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Estrela Cerveró, María del Mar 2014 Investigar i aprendre a través de la deriva en la formació universitària Revista de Estudios Urbanos y Ciencias Sociales 4 1 227 233
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10550/66838
dc.description.abstract El taller 'educar la mirada / documentar la ciutat' és una experiència educativa que, a través de la deriva, pren el fenomen urbà a des de la seva complexitat, articulant experiència, diàleg i reflexió en la construcció social del contingut de la ciutat. Pensem els carrers de la ciutat com un espai privilegiat per a analitzar les relacions entre saber, identitat i poder, en una aposta per un currículum universitari que contempla aquesta triple relació com experiència educativa de transformació. La proposta que us presentem ens ha permès ressituar els límits de la nostra pràctica docent, col·locant la frontera del nostre coneixement objecte d'estudi un pas més lluny, explorant els marges de la pràctica acadèmica universitària per a vincular-nos a companys i companyes d'altres disciplines amb una preocupació comú. Tot açò a través de la particular experiència del caminar, l'encontre i el diàleg que la deriva ens ofereix. The workshop "educar la mirada / documentar la ciutat" [educating how we observe / documenting the city] is a learning experience which, uses the dérive to approaches the urban phenomenon in all its complexity from articulating an experience, dialogue and reflection on social construction of the city's contents of the. We think of the streets of the city as a privileged space for analyzing the relationship of knowledge, power and identity in a commitment to a university curriculum that contemplates this triple relationship as a transforming educational experience. The proposal presented here has allowed us to relocate the limits of our teaching, taking the boundary of our knowledge under study a step further, exploring the limits of university academic practice to link us to friends and colleagues from other disciplines with a common concern. All this through the particular experience of walking, meeting and dialogue that dérive offers.
dc.language.iso cat
dc.relation.ispartof Revista de Estudios Urbanos y Ciencias Sociales, 2014, vol. 4, num. 1, p. 227-233
dc.subject Ensenyament universitari
dc.title Investigar i aprendre a través de la deriva en la formació universitària
dc.type journal article es_ES
dc.date.updated 2018-07-02T10:26:04Z
dc.identifier.idgrec 126388
dc.rights.accessRights open access es_ES

Visualització       (516.7Kb)

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques