Formación STEM en el grado de maestro : una experiencia docente
Mostra el registre complet de l'element
Visualització
(1.611Mb)
|
|
|
|
|
|
Ferrando Palomares, Irene; Hurtado Soler, Amparo; Beltrán Meneu, María José
|
|
Aquest document és un/a article, creat/da en: 2018
|
|
|
|
L'objectiu d'aquest treball és avaluar el disseny de l'assignatura TIC com a recurs didàctic en ciències i matemàtiques impartida en el grau en Mestre/a en Educació Primària de la Universitat de València, durant els cursos 2013-14 i 2014-15, a partir de l'anàlisi dels treballs de l?alumnat i les respostes a un qüestionari. La finalitat de l'assignatura és formar als mestres en l'àmbit STEM abordant l'ensenyament integrat de les ciències i les matemàtiques fent ús de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC). Els resultats mostren un elevat interès de l'alumnat per la matèria, el disseny d'activitats i el treball cooperatiu. No obstant això, es detecten algunes dificultats a l'hora de treballar de forma interdisciplinària alguns continguts de ciències i de matemàtiques en determinats cursos de primària. L?ús de les TIC en l'ensenyament de continguts STEM és una oportunitat per desenvolupar la competència digital.
|
|
Veure al catàleg Trobes
|
|
|
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Mostra el registre complet de l'element