El papel del alumnado en la propuesta y diseño de acciones docentes
Mostra el registre complet de l'element
Visualització
(1.762Mb)
|
|
|
|
|
|
Castello Sirvent, Fernando; Roger Monzó, Vanessa
|
|
Aquest document és un/a article, creat/da en: 2018
|
|
|
|
En aquesta investigació es presenta el Projecte d'Innovació Docent ComunicArte16 dut a terme en el curs 2015-2016 en l'assignatura Estructura Econòmica del Sector de la Comunicació del grau en Comunicació i Relacions Públiques d'ESIC Business & Marketing School, on van participar 21 alumnes. ComunicArte16 té com a objectiu incrementar la participació de l'alumnat a través de la proposta i disseny de les seues pròpies accions docents a realitzar a l'aula. A partir de les 14 accions proposades, es va sol·licitar a cinc docents especialistes en la matèria que revelaren les seues preferències d'acord amb els objectius del currículum de l'assignatura. Aquest procés s'ha articulat sobre quatre eixos: analitzar, connectar, experimentar i crear (ACEC), seguint com a referència el Model d'Estils d'Aprenentatge de Felder-Silverman (FSLSM). Per a la selecció d'accions docents de ComunicArte16 es va seguir el Procés Analític Jeràrquic (AHP) que, a través de la comparació aparellada d'alternatives de tipus autoexcloents, va brindar una prelació ponderada i va donar lloc a la selecció efectiva de 4 accions, una per a cada eix. L'anàlisi dels resultats avala una alta acceptació de ComunicArte16 entre l'alumnat, incrementant la participació activa a l'aula i millorant el seu compromís a través d'una major taxa d'assistència a classe.
|
|
Veure al catàleg Trobes
|
|
|
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Mostra el registre complet de l'element