Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.author | Castello Sirvent, Fernando | es |
dc.contributor.author | Roger Monzó, Vanessa | es |
dc.date.accessioned | 2018-07-06T08:40:37Z | |
dc.date.available | 2018-07-06T08:40:37Z | |
dc.date.issued | 2018 | es |
dc.identifier.citation | Castello Sirvent, Fernando ; Roger Monzó, Vanessa. El papel del alumnado en la propuesta y diseño de acciones docentes. En: @tic. revista d'innovació educativa, 20 2018: 1-15 | es |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10550/66935 | |
dc.description.abstract | En aquesta investigació es presenta el Projecte d'Innovació Docent ComunicArte16 dut a terme en el curs 2015-2016 en l'assignatura Estructura Econòmica del Sector de la Comunicació del grau en Comunicació i Relacions Públiques d'ESIC Business & Marketing School, on van participar 21 alumnes. ComunicArte16 té com a objectiu incrementar la participació de l'alumnat a través de la proposta i disseny de les seues pròpies accions docents a realitzar a l'aula. A partir de les 14 accions proposades, es va sol·licitar a cinc docents especialistes en la matèria que revelaren les seues preferències d'acord amb els objectius del currículum de l'assignatura. Aquest procés s'ha articulat sobre quatre eixos: analitzar, connectar, experimentar i crear (ACEC), seguint com a referència el Model d'Estils d'Aprenentatge de Felder-Silverman (FSLSM). Per a la selecció d'accions docents de ComunicArte16 es va seguir el Procés Analític Jeràrquic (AHP) que, a través de la comparació aparellada d'alternatives de tipus autoexcloents, va brindar una prelació ponderada i va donar lloc a la selecció efectiva de 4 accions, una per a cada eix. L'anàlisi dels resultats avala una alta acceptació de ComunicArte16 entre l'alumnat, incrementant la participació activa a l'aula i millorant el seu compromís a través d'una major taxa d'assistència a classe. | es |
dc.title | El papel del alumnado en la propuesta y diseño de acciones docentes | es |
dc.type | journal article | es_ES |
dc.subject.unesco | UNESCO::CIENCIAS TECNOLÓGICAS | es |
dc.identifier.doi | 10.7203/attic.20.10143 | es |
dc.type.hasVersion | VoR | es_ES |