NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

El papel del alumnado en la propuesta y diseño de acciones docentes

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

El papel del alumnado en la propuesta y diseño de acciones docentes

Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.author Castello Sirvent, Fernando es
dc.contributor.author Roger Monzó, Vanessa es
dc.date.accessioned 2018-07-06T08:40:37Z
dc.date.available 2018-07-06T08:40:37Z
dc.date.issued 2018 es
dc.identifier.citation Castello Sirvent, Fernando ; Roger Monzó, Vanessa. El papel del alumnado en la propuesta y diseño de acciones docentes. En: @tic. revista d'innovació educativa, 20 2018: 1-15 es
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10550/66935
dc.description.abstract En aquesta investigació es presenta el Projecte d'Innovació Docent ComunicArte16 dut a terme en el curs 2015-2016 en l'assignatura Estructura Econòmica del Sector de la Comunicació del grau en Comunicació i Relacions Públiques d'ESIC Business & Marketing School, on van participar 21 alumnes. ComunicArte16 té com a objectiu incrementar la participació de l'alumnat a través de la proposta i disseny de les seues pròpies accions docents a realitzar a l'aula. A partir de les 14 accions proposades, es va sol·licitar a cinc docents especialistes en la matèria que revelaren les seues preferències d'acord amb els objectius del currículum de l'assignatura. Aquest procés s'ha articulat sobre quatre eixos: analitzar, connectar, experimentar i crear (ACEC), seguint com a referència el Model d'Estils d'Aprenentatge de Felder-Silverman (FSLSM). Per a la selecció d'accions docents de ComunicArte16 es va seguir el Procés Analític Jeràrquic (AHP) que, a través de la comparació aparellada d'alternatives de tipus autoexcloents, va brindar una prelació ponderada i va donar lloc a la selecció efectiva de 4 accions, una per a cada eix. L'anàlisi dels resultats avala una alta acceptació de ComunicArte16 entre l'alumnat, incrementant la participació activa a l'aula i millorant el seu compromís a través d'una major taxa d'assistència a classe. es
dc.title El papel del alumnado en la propuesta y diseño de acciones docentes es
dc.type journal article es_ES
dc.subject.unesco UNESCO::CIENCIAS TECNOLÓGICAS es
dc.identifier.doi 10.7203/attic.20.10143 es
dc.type.hasVersion VoR es_ES

Visualització       (1.762Mb)

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques