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This research deals with a study about the current situation of the Auditorio-Palacio de Congresos de Zaragoza with one main objective: to propose a series of improvement actions that transform the entity into a place of cultural / social interaction, having as its axis the promotion of the Classical music, as a common good for all citizens. Prior to the preparation of a real diagnosis of the situation or evaluation, we will analyze economic and administrative management, environmental and economic sustainability, programming, the audience and potential, marketing and communication, the use of new technologies and human resources, from 2014 to 2016. Our proposal is to create musical / cultural / social brand, that is, to make the Auditorium a cultural center open to all citizens, made from people and for people, that generates a community of interconnected people through what the Auditorium offers: a place of social interaction, exciting and attractive for citizens.Esta investigación aborda un estudio sobre la situación actual del Auditorio-Palacio de Congresos de Zaragoza con un objetivo principal: plantear una serie de acciones de mejora, que transformen la entidad en un lugar de interacción cultural/social, teniendo como eje la promoción de la Música Clásica, como bien común para todos los ciudadanos. Previamente a la elaboración de un diagnóstico real de la situación o evaluación, analizaremos la gestión económica y administrativa, la sostenibilidad ambiental y así mismo económica, la programación, el público asistente y potencial, el marketing y la comunicación, el uso de las nuevas tecnologías y los recursos humanos, desde 2014 a 2016. Nuestra propuesta es crear marca musical/cultural/social, es decir, hacer del Auditorio un centro cultural abierto a todos los ciudadanos, hecho desde la gente y para la gente, que genere una comunidad de personas interconectadas a través de lo que el Auditorio ofrece: un lugar de interacción social ilusionante y atrayente para los ciudadanos.
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