El foment lector en Batxillerat: l'animació lectora per a la millora de les capacitats i com a eina d'oci a partir dels 17 anys
Mostra el registre complet de l'element
Visualització
(1.782Mb)
|
|
|
|
|
|
Gómez Martínez, Raquel
Mínguez López, Xavier (dir.)
Màster en Professor/a d'Educació Secundària
|
|
Aquest document és un/a treball fi de màster, creat/da en: 2018
|
|
This Master Final Project consists of the realization of a didactic sequence applied to the subject of Valencià: Llengua i literatura in Bachelor's degree. This project is focused on the reading animation. It was developed during the internship in the Master's Degree in Secondary Education Teacher at the University of Valencia (UV). In this work we have tried to make a proposal of reading promotion so that young people over 17 years of the night baccalaureate become interested in reading as a source of pleasure and also in improving their level of understanding in Valencian. In addition to detecting the problems of expression and lack of fluency at the time of reading of many students, it was also evident the great disinterest they normally feel for reading as a source of entertainment. Thus, their tastes, preferences and motivations are explored and they carried out activities in a didactic sequence that brings them closer to reading in an enjoyable way.El present Treball Final de Màster consisteix en la realització d'una seqüència didàctica aplicada a l'assignatura de Valencià: Llengua i literatura en Batxillerat. Aquest projecte, centrat en l'animació lectora en aquest nivell, s'ha desenvolupat durant el període de pràctiques dins del Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària de la Universitat de València (UV). En aquest treball s'ha intentat realitzar una proposta de foment lector perquè els jóvens de més de 17 anys del Batxillerat nocturn s'interessen per la lectura com a font de plaer i també per a millorar el seu nivell de comprensió en valencià. A banda de detectar els problemes d'expressió i la manca de fluïdesa a l'hora de llegir de molts estudiants, també va quedar palés el gran desinterés que senten en general per la lectura com a font d'entreteniment. Així, es sondegen els seus gustos, preferències i motivacions i es plantegen i realitzen activitats emmarcades en una seqüència didàctica per tal d'apropar-los a la lectura d'una manera amena.
|
|
Veure al catàleg Trobes
|
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Mostra el registre complet de l'element