NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

El foment lector en Batxillerat: l'animació lectora per a la millora de les capacitats i com a eina d'oci a partir dels 17 anys

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

El foment lector en Batxillerat: l'animació lectora per a la millora de les capacitats i com a eina d'oci a partir dels 17 anys

Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.advisor Mínguez López, Xavier
dc.contributor.author Gómez Martínez, Raquel
dc.contributor.other Màster en Professor/a d'Educació Secundària es_ES
dc.date.accessioned 2018-07-23T07:50:49Z
dc.date.available 2018-07-24T04:45:05Z
dc.date.issued 2018 es_ES
dc.date.submitted 19-07-2018 es_ES
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10550/67211
dc.description.abstract This Master Final Project consists of the realization of a didactic sequence applied to the subject of Valencià: Llengua i literatura in Bachelor's degree. This project is focused on the reading animation. It was developed during the internship in the Master's Degree in Secondary Education Teacher at the University of Valencia (UV). In this work we have tried to make a proposal of reading promotion so that young people over 17 years of the night baccalaureate become interested in reading as a source of pleasure and also in improving their level of understanding in Valencian. In addition to detecting the problems of expression and lack of fluency at the time of reading of many students, it was also evident the great disinterest they normally feel for reading as a source of entertainment. Thus, their tastes, preferences and motivations are explored and they carried out activities in a didactic sequence that brings them closer to reading in an enjoyable way. en_US
dc.description.abstract El present Treball Final de Màster consisteix en la realització d'una seqüència didàctica aplicada a l'assignatura de Valencià: Llengua i literatura en Batxillerat. Aquest projecte, centrat en l'animació lectora en aquest nivell, s'ha desenvolupat durant el període de pràctiques dins del Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària de la Universitat de València (UV). En aquest treball s'ha intentat realitzar una proposta de foment lector perquè els jóvens de més de 17 anys del Batxillerat nocturn s'interessen per la lectura com a font de plaer i també per a millorar el seu nivell de comprensió en valencià. A banda de detectar els problemes d'expressió i la manca de fluïdesa a l'hora de llegir de molts estudiants, també va quedar palés el gran desinterés que senten en general per la lectura com a font d'entreteniment. Així, es sondegen els seus gustos, preferències i motivacions i es plantegen i realitzen activitats emmarcades en una seqüència didàctica per tal d'apropar-los a la lectura d'una manera amena. es_ES
dc.format.extent 66 p. es_ES
dc.language.iso ca es_ES
dc.subject Lectura, foment, animació, actitud, llengua, entreteniment es_ES
dc.title El foment lector en Batxillerat: l'animació lectora per a la millora de les capacitats i com a eina d'oci a partir dels 17 anys es_ES
dc.type master thesis es_ES
dc.subject.unesco UNESCO::LINGÜÍSTICA es_ES
dc.embargo.terms 0 days es_ES

Visualització       (1.782Mb)

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques