Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.author | Pérez Escoda, Ana | es |
dc.contributor.author | García-Ruiz, Rosa | es |
dc.contributor.author | Aguaded Gómez, José Ignacio | es |
dc.date.accessioned | 2019-01-29T12:45:05Z | |
dc.date.available | 2019-01-29T12:45:05Z | |
dc.date.issued | 2018 | es |
dc.identifier.citation | Pérez Escoda, Ana ; García-Ruiz, Rosa ; Aguaded Gómez, José Ignacio. La competencia mediática en el profesorado universitario. Validación de un instrumento de evaluación. En: @tic. revista d'innovació educativa, 21 2018: 1-9 | es |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10550/68808 | |
dc.description.abstract | L'alfabetització mediàtica del professorat universitari és un repte de la societat actual, per aconseguir la formació de ciutadans crítics. Es presenta el procés de disseny i validació d'un qüestionari per conèixer el nivell de competència mediàtica del professorat universitari. L'anàlisi de validesa i fiabilitat es va realitzar en dues fases diferents per garantir la consistència de l?instrument: validació per mètode Delphi i anàlisi psicomètric, en una mostra pilot internacional de 260 docents. El resultat és un qüestionari amb vuit dimensions, les dades de validació i l'anàlisi per dimensions mostren un instrument consistent per a la recollida d'informació en un àmbit de coneixement canviant i necessitat d'instruments, suposant una contribució valuosa per a la investigació en alfabetització mediàtica. | es |
dc.title | La competencia mediática en el profesorado universitario. Validación de un instrumento de evaluación | es |
dc.type | journal article | es_ES |
dc.subject.unesco | UNESCO::CIENCIAS TECNOLÓGICAS | es |
dc.identifier.doi | 10.7203/attic.21.12550 | es |
dc.type.hasVersion | VoR | es_ES |