NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

La metodología en el trabajo de huerto escolar y coherencia con la ambientalización curricular. Análisis de una práctica docente

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

La metodología en el trabajo de huerto escolar y coherencia con la ambientalización curricular. Análisis de una práctica docente

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (1.003Mb)

   
    
Conde Núñez, María Carmen; Mariscal Díaz, Paula; Sánchez Cepeda, José Samuel
Aquest document és un/a article, creat/da en: 2018

This research introduces a case study of a primary school teacher who works with the school garden. It aims to know the degree of integration of sustainability in the teaching-learning process and the methodology carried out with the school garden. A series of indicators are designed for each of the proposed curricular background categories. In order to analyse the results we have used an interpretative qualitative methodology.
Veure al catàleg Trobes

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques