NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Desenvolupament de les habilitats matemàtiques en alumnat amb espina bífida: revisió bibliogràfica

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

Desenvolupament de les habilitats matemàtiques en alumnat amb espina bífida: revisió bibliogràfica

Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.author Cortina Ribera, Lorena en
dc.contributor.author Marín Suelves, Diana en
dc.date.accessioned 2019-03-12T11:02:09Z
dc.date.available 2019-03-12T11:02:09Z
dc.date.issued 2018 es
dc.identifier.citation Cortina Ribera, Lorena ; Marín Suelves, Diana. Desenvolupament de les habilitats matemàtiques en alumnat amb espina bífida: revisió bibliogràfica. En: Anuari de Psicologia de la Societat Valenciana de Psicologia, 2018, Vol. 19, no. 1: 173-197 es
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10550/69493
dc.description.abstract Students with Spina Bifida present difficulties in developing their mathematical skills. The concept of Spina Bifida has been analyzed in depth in the theoretical framework, to have a first vision of what it entails. For the review, a bibliographic search was done in the scopus, Dialnet and Google Academic databases, selecting 18 articles under analysis. The results obtained have allowed to answer the objectives, obtaining information on the practical approaches in the area of mathematics with this group and analyze, thus, the effectiveness of them. In addition, in the conclusions drawn, there is a need to carry out intervention programs in mathematics, with students with Spina Bifida, from an early age and throughout life, to improve the quality of life of this group and, allowing, from the theory to improve the practice. Finally, further research is needed to improve future interventions in this area. en_US
dc.description.abstract L’alumnat amb Espina Bífida presenta dificultats a l’hora de desenvolupar les seues habilitats matemàtiques i aquest treball suposa una revisió de les publicacions fetes al respecte, en què es parteix del concepte d’Espina Bífida. Per a la revisió s’ha realitzat una recerca bibliogràfica a les bases de dades scopus, Dialnet i Google Acadèmic, d’on s’hi han seleccionat 18 articles objecte d’anàlisi. Els resultats obtinguts han permés obtindre informació sobre els enfocaments pràctics a l’àrea de matemàtiques amb aquest col·lectiu i analitzar, així, la seua efectivitat. A més, a les conclusions extretes, es troba la necessitat de dur a terme programes d’intervenció en matemàtiques, amb l’alumnat amb Espina Bífida, des d’edats primerenques i al llarg de tota la vida, per millorar la qualitat de vida d’aquest col·lectiu. Aquest treball permet, que a partir de la teoria es millore la pràctica. En darrer lloc, cal seguir investigant per a millorar intervencions futures en aquest àmbit. es
dc.subject Espina Bífida, dificultats matemàtiques, intervencions educatives, habilitats cognitives, Espina Bífida, dificultades matemáticas, intervenciones educativas, habilidades cognitivas, Spina Bifida, mathematical difficulties, educational interventions, cognitive abilities, Artículo es
dc.title Desenvolupament de les habilitats matemàtiques en alumnat amb espina bífida: revisió bibliogràfica es
dc.type journal article es_ES
dc.subject.unesco UNESCO::PSICOLOGÍA es
dc.type.hasVersion VoR es_ES

Visualització       (896Kb)

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques