Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.author | Santolària Òrrios, Alícia | |
dc.date.accessioned | 2019-05-08T12:38:02Z | |
dc.date.available | 2019-05-08T12:38:02Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Santolària Òrrios, Alícia 2018 Infants que escriuen sobre protagonistes (sàvies) de contes, infants que hi pensen Lenguaje y Textos 47 83 94 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10550/70107 | |
dc.description.abstract | Resum Dins del tema que es proposa, aquest article té com a objectiu global aportar una recerca que mostra textos d'infants de tercer d'Educació Infantil i segon d'Educació Primària sobre contes tradicionals protagonitzats per dones sàvies. Per a obtenir els textos s'ha dissenyat i implementat una seqüència didàctica d'escriptura. Els resultats aconseguits i l'anàlisi realitzada mostren que els escrits elaborats pels infants són textos reeixits. Es destaquen, per concloure, alguns aspectes cabdals de la investigació: la proposta d'activitats amb sentit a l'escola i el plantejament de diferents mediacions com la seqüència didàctica i els textos literaris, que esdevenen un motor d'aprenentatge per als infants. Paraules clau: alfabetització inicial, seqüències didàctiques, literatura tradicional Within the proposed theme, this article has as its overall objective to provide a search that shows children's texts of the third grade of Childhood Education and second-year-elementary-school students on traditional tales starring wise women. To obtain the texts has been designed and implemented a didactic sequence. The results achieved and the analysis carried out show that the writings made by children are successful texts. Stand out, to conclude, some key aspects of the investigation: the proposal of activities with regard to the school and the approach of different mediations as didactic sequence and literary texts, which become an engine of learning for the children. Key words: initial literacy, didactic sequences, traditional literature | |
dc.language.iso | cat | |
dc.relation.ispartof | Lenguaje y Textos, 2018, num. 47, p. 83-94 | |
dc.subject | Literatura | |
dc.subject | Aprenentatge | |
dc.title | Infants que escriuen sobre protagonistes (sàvies) de contes, infants que hi pensen | |
dc.type | journal article | es_ES |
dc.date.updated | 2019-05-08T12:38:02Z | |
dc.identifier.doi | 10.4995/lyt.2018.8595 | |
dc.identifier.idgrec | 127180 | |
dc.rights.accessRights | open access | es_ES |