NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Infants que escriuen sobre protagonistes (sàvies) de contes, infants que hi pensen

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

Infants que escriuen sobre protagonistes (sàvies) de contes, infants que hi pensen

Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.author Santolària Òrrios, Alícia
dc.date.accessioned 2019-05-08T12:38:02Z
dc.date.available 2019-05-08T12:38:02Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Santolària Òrrios, Alícia 2018 Infants que escriuen sobre protagonistes (sàvies) de contes, infants que hi pensen Lenguaje y Textos 47 83 94
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10550/70107
dc.description.abstract Resum Dins del tema que es proposa, aquest article té com a objectiu global aportar una recerca que mostra textos d'infants de tercer d'Educació Infantil i segon d'Educació Primària sobre contes tradicionals protagonitzats per dones sàvies. Per a obtenir els textos s'ha dissenyat i implementat una seqüència didàctica d'escriptura. Els resultats aconseguits i l'anàlisi realitzada mostren que els escrits elaborats pels infants són textos reeixits. Es destaquen, per concloure, alguns aspectes cabdals de la investigació: la proposta d'activitats amb sentit a l'escola i el plantejament de diferents mediacions com la seqüència didàctica i els textos literaris, que esdevenen un motor d'aprenentatge per als infants. Paraules clau: alfabetització inicial, seqüències didàctiques, literatura tradicional Within the proposed theme, this article has as its overall objective to provide a search that shows children's texts of the third grade of Childhood Education and second-year-elementary-school students on traditional tales starring wise women. To obtain the texts has been designed and implemented a didactic sequence. The results achieved and the analysis carried out show that the writings made by children are successful texts. Stand out, to conclude, some key aspects of the investigation: the proposal of activities with regard to the school and the approach of different mediations as didactic sequence and literary texts, which become an engine of learning for the children. Key words: initial literacy, didactic sequences, traditional literature
dc.language.iso cat
dc.relation.ispartof Lenguaje y Textos, 2018, num. 47, p. 83-94
dc.subject Literatura
dc.subject Aprenentatge
dc.title Infants que escriuen sobre protagonistes (sàvies) de contes, infants que hi pensen
dc.type journal article es_ES
dc.date.updated 2019-05-08T12:38:02Z
dc.identifier.doi 10.4995/lyt.2018.8595
dc.identifier.idgrec 127180
dc.rights.accessRights open access es_ES

Visualització       (153.7Kb)

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques