Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.author | Santolària Òrrios, Alícia | |
dc.date.accessioned | 2019-05-08T17:25:31Z | |
dc.date.available | 2019-05-08T17:25:31Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Santolària Òrrios, Alícia 2014 Ensenyar els connectors al primer cicle de l¿escola Primària Tejuelo (Trujillo) 10 101 121 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10550/70109 | |
dc.description.abstract | L'aprenentatge de la llengua escrita és un procés complex en què interaccionen diversos factors. El punt de partença amb què iniciem aquest article relaciona l'ensenyament d'elements gramaticals, com són els connectors, amb la producció textual d'infants de segon curs d'Educació Primària. En la investigació, que es duu a terme en situació d'aula, s'ha triat com a dispositiu una seqüència didàctica tot tenint en compte el model de l'escola de Ginebra. La mediació elegida demostra, d'una banda, que resulta possible i eficaç introduir aquests sabers gramaticals a l'inici de l'escolarització i, de l'altra, que la intervenció ajuda a millorar els textos dels infants. | |
dc.relation.ispartof | Tejuelo (Trujillo), 2014, num. 10, p. 101-121 | |
dc.subject | Llenguatge i llengües Gramàtiques | |
dc.subject | Ciència Ensenyament | |
dc.title | Ensenyar els connectors al primer cicle de l¿escola Primària | |
dc.type | journal article | es_ES |
dc.date.updated | 2019-05-08T17:25:31Z | |
dc.identifier.idgrec | 099803 | |
dc.rights.accessRights | open access | es_ES |