Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.author | Acuyo Verdejo, María del Carmen | es |
dc.date.accessioned | 2020-01-16T09:18:49Z | |
dc.date.available | 2020-01-16T09:18:49Z | |
dc.date.issued | 2019 | es |
dc.identifier.citation | Acuyo Verdejo, María del Carmen. El portafolio en la evaluación de la traducción especializada : percepción del estudiantado. En: Quaderns de filología. Estudis lingüístics, 24 2019: 147-168 | es |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10550/72604 | |
dc.description.abstract | La implantació dels nous Graus en Traducció i Interpretació, arran de les directrius del que s'estableix en l'Espai Europeu d'Educació Superior, ha portat amb si no pocs ajustos, modificacions i adaptacions en la metodologia del procés d'ensenyament-aprenentatge dins de l'àmbit universitari. En aquest sentit, i més concretament en l'àmbit de l'avaluació d'ensenyament-aprenentatge de la traducció especialitzada, l'ús d'eines útils, així com instruments fiables de recollida d'informació, per a una millor i exhaustiva valoració de l'aprenentatge per part de l'alumnat es fa més que necessària. En aquest treball, pretenem posar de manifest, a través de l'administració d'un qüestionari als estudiants de Traducció especialitzada (impartida en el 3r curs del Grau en Traducció i Interpretació de la Universitat de Granada) la percepció de l'estudiantat del seu propi aprenentatge, en funció de les (sub)competències adquirides durant l'elaboració d'una carpeta de treball (portfolio). | es |
dc.title | El portafolio en la evaluación de la traducción especializada : percepción del estudiantado | es |
dc.type | journal article | es_ES |
dc.subject.unesco | es | |
dc.identifier.doi | 10.7203/qf.24.16304 | es |
dc.type.hasVersion | VoR | es_ES |