NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Competencias para la traducción jurídica : modelos, enfoques y percepción del profesorado

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

Competencias para la traducción jurídica : modelos, enfoques y percepción del profesorado

Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.author Martínez Carrasco, Roberto es
dc.date.accessioned 2020-01-16T09:18:50Z
dc.date.available 2020-01-16T09:18:50Z
dc.date.issued 2019 es
dc.identifier.citation Martínez Carrasco, Roberto. Competencias para la traducción jurídica : modelos, enfoques y percepción del profesorado. En: Quaderns de filología. Estudis lingüístics, 24 2019: 267-290 es
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10550/72609
dc.description.abstract L'article que presentem analitza els elements diferenciadors de l'educació per competències en traducció jurídica i les exigències metodològiques a l'aula. Mitjançant una metodologia d'obtenció de dades de caràcter qualitatiu i quantitatiu, l'article pretén sondejar la realitat a l'aula de traducció jurídica a Espanya a través de l'anàlisi exhaustiva de les guies docents del conjunt de mòduls oferits en traducció jurídica. Els resultats, contrastats amb una sèrie d'entrevistes semiestructurades a docents de traducció jurídica en actiu, contextualitzen la pràctica docent i donen veu al professorat universitari, permetent-li compartir les seues percepcions, punts de vista i experiència a l'aula de traducció. es
dc.title Competencias para la traducción jurídica : modelos, enfoques y percepción del profesorado es
dc.type journal article es_ES
dc.subject.unesco es
dc.identifier.doi 10.7203/qf.24.16311 es
dc.type.hasVersion VoR es_ES

Visualització       (906.3Kb)

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques