Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.author | Martínez Carrasco, Roberto | es |
dc.date.accessioned | 2020-01-16T09:18:50Z | |
dc.date.available | 2020-01-16T09:18:50Z | |
dc.date.issued | 2019 | es |
dc.identifier.citation | Martínez Carrasco, Roberto. Competencias para la traducción jurídica : modelos, enfoques y percepción del profesorado. En: Quaderns de filología. Estudis lingüístics, 24 2019: 267-290 | es |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10550/72609 | |
dc.description.abstract | L'article que presentem analitza els elements diferenciadors de l'educació per competències en traducció jurídica i les exigències metodològiques a l'aula. Mitjançant una metodologia d'obtenció de dades de caràcter qualitatiu i quantitatiu, l'article pretén sondejar la realitat a l'aula de traducció jurídica a Espanya a través de l'anàlisi exhaustiva de les guies docents del conjunt de mòduls oferits en traducció jurídica. Els resultats, contrastats amb una sèrie d'entrevistes semiestructurades a docents de traducció jurídica en actiu, contextualitzen la pràctica docent i donen veu al professorat universitari, permetent-li compartir les seues percepcions, punts de vista i experiència a l'aula de traducció. | es |
dc.title | Competencias para la traducción jurídica : modelos, enfoques y percepción del profesorado | es |
dc.type | journal article | es_ES |
dc.subject.unesco | es | |
dc.identifier.doi | 10.7203/qf.24.16311 | es |
dc.type.hasVersion | VoR | es_ES |