Aproximaciones al uso de los cursos en línea masivos y abiertos
Mostra el registre complet de l'element
Visualització
(117.6Kb)
|
|
|
|
|
|
Padilla Rodriguez, Brenda Cecilia
|
|
Aquest document és un/a article, creat/da en: 2019
|
|
|
|
Des de la seua aparició en 2008, els cursos en línia massius i oberts (MOOCs, per les seues sigles en anglés) han despertat interés a nivell internacional. El present número de la revista Research in Education And Learning Innovation Archives (REALIA) s?enfoca en diferents aproximacions que s?han donat a l?ús d?aquesta mena de cursos. Els seus temes abasten les perspectives d?estudiants, algunes qüestions de disseny pedagògic i el desenvolupament dels participants durant la implementació. Cada article inclòs deixa lliçons apreses i recomanacions per a futurs estudis. Així, aquest número de Research in Education And Learning Innovation Archives suma al coneixement existent i marca la pauta per als següents passos d?investigació. |
|
Veure al catàleg Trobes
|
|
|
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Mostra el registre complet de l'element