NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Entorns educatius de complicitat en el procés del projecte Second Round

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

Entorns educatius de complicitat en el procés del projecte Second Round

Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.author Huerta, Ricard
dc.contributor.author Gómez Aguilella, María José
dc.date.accessioned 2020-03-31T10:46:07Z
dc.date.available 2020-03-31T10:46:07Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Huerta, Ricard Gómez Aguilella, María José 2019 Entorns educatius de complicitat en el procés del projecte Second Round REIRE Revista d'innovació i recerca en educació 12 1 1 16
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10550/73723
dc.description.abstract La relació que s'estableix entre estudiant i docent durant el procés de realització de la tesi doctoral sol estar molt impregnada per les línies de treball pròpies del grup de recerca al qual pertanyen. De vegades, però, es donen circumstàncies una mica particulars, vivències que converteixen aquesta relació en un camp d'experiències vinculades al diàleg que va encaixant amb les fases de la tesi. La confiança entre els dos participants es renova en cada pas de la complicitat assumida. MÈTODE. Presentem un estudi de cas d'una activitat que hem viscut conjuntament, ja que el tema de la tesi de la doctoranda (el projecte Second Round) és, precisament, una activitat d'innovació educativa viscuda en directe i en primera persona per les dues parts. RESULTATS. Fem servir un símil cinematogràfic per elaborar la part creativa de l'estudi, ja que el film La mort en directe, del director francès Bertrand Tavernier, conté elements que ens han resultat molt suggeridors per explicar la temàtica. DISCUSSIÓ. Plantegem fins a quin punt pot resultar eficaç el fet d'experimentar personalment el procés d'allò que serà el treball mateix de la tesi. D'aquesta manera la tesi es converteix en un procés artogràfic.
dc.language.iso spa
dc.relation.ispartof REIRE Revista d'innovació i recerca en educació, 2019, vol. 12, num. 1, p. 1-16
dc.subject Personal Formació
dc.subject Educació
dc.subject Ciència Ensenyament
dc.title Entorns educatius de complicitat en el procés del projecte Second Round
dc.type journal article es_ES
dc.date.updated 2020-03-31T10:46:07Z
dc.identifier.doi 10.1344/reire2019.12.121097
dc.identifier.idgrec 137424
dc.rights.accessRights open access es_ES

Visualització       (765.7Kb)

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques