NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

La postguerra en Valencia a través de los anuncios

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

La postguerra en Valencia a través de los anuncios

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (11.85Mb)

   
    
Agulló Díaz, María del Carmen; Belinchón Belinchón, Milagros
Aquest document és un/a Comunicació/Ponència, creat/da en: 1996
En los primeros meses de la postguerra, en una sociedad valenciana que se hallaba muy lejos de configurar una sociedad de consumo de masas, la publicidad de determinados productos y la ausencia de otros, inserta en la prensa diaria, se convierte en privilegiado testimonio indirecto de las penurias de una época, fiel reflejo de las penurias de dicha época.
Veure al catàleg Trobes

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques