NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Educación no formal. El papel del profesorado en las visitas didácticas a los museos

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

Educación no formal. El papel del profesorado en las visitas didácticas a los museos

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (230.3Kb)

   
    
González González, José Manuel; Becerra Traver, María Teresa
Aquest document és un/a article, creat/da en: 2019

For decades, museums, permeated by the advantages of didactics, have been receiving an increasing number of schoolchildren. However, there are only a few studies that present the actions carried out by teachers who visit museums with their students. In this work, we want to determine to what extent teachers are involved in everything that concerns the activity of visiting a museum. Through the completion of a survey in Extremadura, we have found out that teachers carry out work before and after the visit, although there may be some bias or partiality in their answers.
Veure al catàleg Trobes

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques