NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

¿Qué aprenden unos estudiantes en una experiencia formativa de Didáctica de las Ciencias Experimentales en el Grado de Educación Infantil?

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

¿Qué aprenden unos estudiantes en una experiencia formativa de Didáctica de las Ciencias Experimentales en el Grado de Educación Infantil?

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (611.0Kb)

   
    
Pro Chereguini, Carlos de; Inglés Carrillo, Carmen; Gómez Mármol, Alberto
Aquest document és un/a article, creat/da en: 2020

This research aims to find out if the initial knowledge of Early Childhood Education teachers in their initial training in science teaching evolves. The experience was carried out with students in the 3rd year of the Degree in Early Childhood Education, after working on the proposal ?How to teach the human body and healthy habits in Early Childhood Education. We have used a non-experimental quantitative design with pretest and posttest. The results show the achievements, but also reveal, worryingly, the shortcomings with which teachers present and the insufficient evolution after this first intervention. This is a wake-up call to ask what we can do to improve their initial training.
Veure al catàleg Trobes

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques