NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

La «Llei d?ús i ensenyament del valencià» i la configuració del sistema educatiu plurilingüe valencià

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

La «Llei d?ús i ensenyament del valencià» i la configuració del sistema educatiu plurilingüe valencià

Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.author Baldaquí-Escandell, Josep-M. es
dc.date.accessioned 2021-01-20T15:45:16Z
dc.date.available 2021-01-20T15:45:16Z
dc.date.issued 2020 es
dc.identifier.citation Baldaquí-Escandell, Josep-M.. La «Llei d?ús i ensenyament del valencià» i la configuració del sistema educatiu plurilingüe valencià. En: Caplletra: revista internacional de filología, 68 2020: 149-176 es
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10550/77379
dc.description.abstract En aquest article volem fer una aproximació històrica al desplegament de l?educació plurilingüe al País Valencià. En una primera part revisarem alguns fets que ens semblen significatius per explicar la situació del sistema educatiu valencià en relació a l?ensenyament de la llengua abans de l?aprovació de la Llei d?ús i ensenyament del valencià (LUEV). En la segona part, descriurem el desplegament del sistema educatiu valencià a partir de l?aprovació de la LUEV per analitzar com ha anat configurant-se un sistema inicialment bilingüe i, posteriorment plurilingüe, i identificar les fortaleses i debilitats dels diferents programes educatius que s?han aplicat en el marc de la LUEV.   es
dc.title La «Llei d?ús i ensenyament del valencià» i la configuració del sistema educatiu plurilingüe valencià es
dc.type journal article es_ES
dc.subject.unesco UNESCO::CIENCIAS DE LAS ARTES Y LAS LETRAS es
dc.identifier.doi 10.7203/caplletra.68.16475 es
dc.type.hasVersion VoR es_ES

Visualització       (386.4Kb)

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques