Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.author | Martins, Cristina | es |
dc.date.accessioned | 2021-02-19T10:08:27Z | |
dc.date.available | 2021-02-19T10:08:27Z | |
dc.date.issued | 2020 | es |
dc.identifier.citation | Martins, Cristina. Estudos sobre a aquisição/aprendizagem do género nominal por aprendentes de português língua não materna : valências pedagógicas. En: Quaderns de filología. Estudis lingüístics, 25 2020: 169-184 | es |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10550/77899 | |
dc.description.abstract | El gènere nominal (tant l'assignació de valors com la concordança) és una estructura crítica reconeguda per als estudiants de portugués com a llengua no materna (PLNM), i diversos estudis sobre l'adquisició/aprenentatge del portugués ja l'han demostrat (Ferreira, 2011 i 2019; Godinho, 2010; Leiria, 2006; Li & Flores, 2019; Mariotto & Lourenço-Gomes, 2013; Mariotto, 2014; Lacsán, 2015; Martins, 2015; Pinte, 2015 i Silva, 2018). En aquest treball s'analitzen aquests estudis amb vista a la utilització pedagògica dels seus resultats i considerant la seua possible contribució a la descripció built-in syllabus (Corder, 1967) dels alumnes del PLNM. Una anàlisi d'aquesta naturalesa, del qual es manca en l'actualitat, resulta especialment rellevant per a orientar el disseny de les instruccions. | es |
dc.title | Estudos sobre a aquisição/aprendizagem do género nominal por aprendentes de português língua não materna : valências pedagógicas | es |
dc.type | journal article | es_ES |
dc.subject.unesco | es | |
dc.identifier.doi | 10.7203/qf.0.19078 | es |
dc.type.hasVersion | VoR | es_ES |