NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

La escuela o el vacío completo

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

La escuela o el vacío completo

Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.author García Martínez, Vicent es
dc.contributor.author Hernández, Carlos es
dc.contributor.author Hernàndez i Dobon, Francesc Jesús es
dc.date.accessioned 2021-02-20T08:29:15Z
dc.date.available 2021-02-20T08:29:15Z
dc.date.issued 2020 es
dc.identifier.citation García Martínez, Vicent ; Hernández, Carlos ; Hernàndez i Dobon, Francesc Jesús. La escuela o el vacío completo. En: Revista de Sociología de la Educación-RASE, 13 2 2020: 183-192 es
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10550/77954
dc.description.abstract This article uses a pictorial image in a double sense. First, it raises the blind spot of concern about the digital divide in the confinement by COVID-19, namely, the difference in performance in the previous situation correlated with the disposition of domestic goods. Second, it uses the expression of pure non-objectivity in relation to the possibility of extracting from Bourdieu and Passeron a theory of the school as the zero or null medium, in the manner of Enzensberger. es
dc.title La escuela o el vacío completo es
dc.type journal article es_ES
dc.subject.unesco UNESCO::SOCIOLOGÍA es
dc.identifier.doi 10.7203/RASE.13.2.17124 es
dc.type.hasVersion VoR es_ES

Visualització       (505.8Kb)

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques