"Writing to Learn or Learning to Write". A Critical Review of "English as a Foreign Language" (EFL) Teaching Practices in Writing in Saudi Universities
Mostra el registre complet de l'element
Visualització
(235.7Kb)
|
|
|
|
|
|
Alshammari, Sahal R.
|
|
Aquest document és un/a article, creat/da en: 2020
|
|
|
|
Desenvolupar el domini de l?escriptura en anglès sempre ha sigut un desafiament per als estudiants de nivell 2 en general i per a l?alumnat en particular. Malgrat la presència generalitzada de departaments d?anglès en universitats saudites des de la dècada passada, els resultats i assoliments són descoratjadors. Aquest article investiga de prop aquesta situació, i tracta de trobar els aspectes que poden explicar aquesta feblesa. Per això es revisen els més importants estudis empírics i teòrics relacionats amb el context saudita. Aquest treball presenta una panoràmica general sobre com les habilitats d?escriptura en anglès han evolucionat a Aràbia Saudita en el passat recent, i detalla els desafiaments que afronten no sols l?alumnat saudita de nivell 2 sinó també els professionals involucrats en l?ensenyament de l?idioma anglès en aquest país. A més, s?ofereix una visió de les principals innovacions pedagògiques dutes a terme en aquest terreny i se suggereix un camí de desenvolupament futur.
|
|
Veure al catàleg Trobes
|
|
|
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Mostra el registre complet de l'element