Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.author | Faus Boscà, Joan | |
dc.contributor.author | García Puchades, Wenceslao | |
dc.date.accessioned | 2021-03-26T09:13:11Z | |
dc.date.available | 2021-03-26T09:13:11Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Faus Boscà, Joan García Puchades, Wenceslao 2020 Una proposta per prevenir l'assetament escolar en les classes d'Educació Física basada en l'aprenentatge cooperatiu Didacticae: revista de investigacion en didacticas especificas 7 150 164 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10550/78387 | |
dc.description.abstract | L'objectiu d'aquest estudi és avaluar l'impacte d'una unitat didàctica (UD) d'Educació Física (EF) basada en l'aprenentatge cooperatiu (AC) en l'ambient de respecte, integració grupal i confiança. Aquesta UD s'ha realitzat amb un grup de 1r d'ESO. Per avaluar aquest impacte s'ha dut a terme un estudi de cas del qual s'han extret dades mitjançant l'observació dels participants. Aquestes dades s'han analitzat d'acord amb unes categories prèviament establides mitjançant la consulta de la literatura especialitzada. Els resultats mostren indicis per afirmar que l'AC provoca que augmente la confiança, la integració grupal i el respecte entre l'alumnat. Com a conclusió, es destaca la possibilitat de vincular l'AC amb la prevenció de l'assetjament escolar (AE) gràcies a la seua potencialitat per promoure interaccions positives entre l'alumnat. El objetivo del presente estudio es evaluar el impacto de una unidad didáctica (UD) de Educación Física (EF) basada en el aprendizaje cooperativo (AC) en el ambiente de respeto, integración grupal y confianza. Esta UD se ha realizado con un grupo de 1º de ESO. Para evaluar este impacto se ha llevado a cabo un estudio de caso en el que se han extraído datos mediante la observación de los participantes. Estos datos se han clasificado en categorías previamente establecidas mediante la consulta de la literatura existente. Los resultados muestran indicios para afirmar que el AC provoca que aumente la confianza, las interacciones la integración y el respeto entre el alumnado. Como conclusión, se destaca la posibilidad de vincular el AC con la prevención del acoso escolar (AE) gracias a su potencialidad para promover interacciones positivas entre el alumnado. | |
dc.language.iso | cat | |
dc.relation.ispartof | Didacticae: revista de investigacion en didacticas especificas, 2020, num. 7, p. 150-164 | |
dc.subject | Aprenentatge | |
dc.subject | Educació física | |
dc.title | Una proposta per prevenir l'assetament escolar en les classes d'Educació Física basada en l'aprenentatge cooperatiu | |
dc.type | journal article | es_ES |
dc.date.updated | 2021-03-26T09:13:11Z | |
dc.identifier.doi | 10.1344/did.2020.7.150-164 | |
dc.identifier.idgrec | 144384 | |
dc.rights.accessRights | open access | es_ES |