El telèfon mòbil: dimensió i recurs educatiu. Treballar amb imatges en el context de les arts visuals
Mostra el registre complet de l'element
Visualització
(556.6Kb)
|
|
|
|
|
|
Mascarell Palau, David
|
|
Aquest document és un/a article, creat/da en: 2020
|
|
|
|
El següent article s'emmarca en els resultats de la tesi doctoral Les TIC en la formació universitària de mestres. El telèfon mòbil en la Didàctica de l'Expressió Plàstica a la Facultat de Magisteri de la Universitat de València (2017a), ofereix una visió polièdrica del telèfon mòbil. Dimensió, evolució, funció social i històrica, fins arribar a qüestionar les oportunitats que aporta aquest dispositiu en una vessant de caràcter educatiu i artístic, a través de l'aprenentatge en mobilitat. El nostre interès radica, des de la perspectiva de les arts visuals, en el treball mitjançant les imatges, oferint propostes alternatives de treball. S'exposa la teoria relativa al Mobile Learning, mostrant els beneficis que pot suposar l'aprenentatge mòbil i ubic als nostres dies. S'hi avaluen les oportunitats pedagògiques que cal fomentar a les aules del segle XXI per ser conseqüents amb la realitat social i tecnològica que ens envolta.
|
|
Veure al catàleg Trobes
|
|
|
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Mostra el registre complet de l'element