Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.advisor | Santolària Òrrios, Alícia | |
dc.contributor.author | Tamarit Merino, Aina | |
dc.contributor.other | Facultat de Magisteri | es_ES |
dc.date.accessioned | 2021-06-03T07:26:16Z | |
dc.date.available | 2021-06-04T04:45:04Z | |
dc.date.issued | 2021 | es_ES |
dc.date.submitted | 2021 | es_ES |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10550/79545 | |
dc.description.abstract | L’aparició de les noves tecnologies a escala global ha suposat un repte per als professionals de l’educació, que han hagut d’adaptar-se a aquesta nova realitat, modificant les metodologies per portar a terme el procés d’ensenyament-aprenentatge. Ara, després de la situació excepcional de confinament provocada per la crisi de la Covid-19, les TIC han estat un recurs imprescindible per a tota la comunitat educativa. En el present Treball de Fi de Grau es fa una anàlisi que té com a objectiu conéixer les plataformes i recursos digitals presents a la xarxa per portar a terme l’alfabetització inicial des de casa en l’alumnat de segon cicle d’Educació Infantil. | es_ES |
dc.description.abstract | The emergence of new technologies globally has been a challenge for education professionals, who have had to adapt to this new reality, modifying the methodologies to carry out the teaching-learning process. Now, after the exceptional situation of lockdown caused by the Covid-19 crisis, ICTs have been an essential resource for the entire educational community. The main aim of this Final Degree Project is to analyze digital platforms and resources to carry out the initial literacy from home in the students of the Early Childhood Education. | en_US |
dc.format.extent | 47 p. | es_ES |
dc.language.iso | ca | es_ES |
dc.subject | alfabetització inicial | es_ES |
dc.subject | educació infantil | es_ES |
dc.subject | recursos digitals | es_ES |
dc.subject | constructivisme | es_ES |
dc.title | Anàlisi de propostes sobre lectura i escriptura per a fer a casa | es_ES |
dc.type | bachelor thesis | es_ES |
dc.subject.unesco | UNESCO::PEDAGOGÍA | es_ES |
dc.embargo.terms | 0 days | es_ES |