Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.advisor | Bermell Corral, Mª Ángeles | |
dc.contributor.advisor | Santolària Òrrios, Alícia | |
dc.contributor.author | Guanter i Ruiz, Empar | |
dc.contributor.other | Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal | es_ES |
dc.date.accessioned | 2021-11-11T11:01:41Z | |
dc.date.available | 2021-11-12T05:45:05Z | |
dc.date.issued | 2021 | es_ES |
dc.date.submitted | 01-06-2021 | es_ES |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10550/80704 | |
dc.description.abstract | The aim of this proposal is to improve the level of phonological awareness of 1st grade students by means of music. It took place at a village school in Horta Nord. The research is theoretical and practical, with the goal of developing a scientifically based intervention. The result shows that through music, phonological awareness can be developed. The proposed activities were oriented based on the functionality of the use of language, consequently increasing the motivation and effectiveness of the intervention, reaching the projected objectives. | en_US |
dc.description.abstract | L'objectiu d'aquesta proposta és millorar el nivell de consciència fonològica d’alumnat de 1r de Primària fent ús de la música. S’ha portat a terme a l'escola d'un poble de l'Horta Nord. La investigació és teoricopràctica, amb l’objectiu de desenvolupar una intervenció fonamentada científicament. El resultat demostra que mitjançant la música es pot desenvolupar la consciència fonològica. Les activitats proposades estan orientades partint de la funcionalitat de l’ús de la llengua, d’aquesta manera, s’ha incrementat la motivació i l'efectivitat de la intervenció, aconseguint els objectius proposats. | es_ES |
dc.format.extent | 71 p. | es_ES |
dc.language.iso | ca | es_ES |
dc.subject | música | es_ES |
dc.subject | consciencia fonològica | es_ES |
dc.subject | llenguatge | es_ES |
dc.subject | primer de primària | es_ES |
dc.title | Els beneficis de la música en el desenvolupament de la consciencia fonològica. Aplicació a l'aula mitjançant la cançó: ritme, sil·laba i rima | es_ES |
dc.type | bachelor thesis | es_ES |
dc.subject.unesco | UNESCO::PEDAGOGÍA | es_ES |
dc.embargo.terms | 0 days | es_ES |