Mostra el registre complet de l'element
Márquez-Baldó, Lidia; Casañ-Núñez, Juan Carlos; Millán-Scheiding, Catalina; Martí Climent, Alícia | |
Qüestionari d'anàlisi de necessitats i preferències d'aprenentatge per a l'estudiantat de l'assignatura 33449 Recursos Tecnològics per a l'Atenció a la Diversitat de 4t d'Educació Social de la Universitat de València. El qüestionari s'ha creat amb l'activitat Feedback de l'Aula Virtual (Moodle 3.11). S'inclou una versió en PDF i l'arxiu en format XML. L'arxiu XML es pot importar a una activitat Feedback de l'Aula Virtual i posteriorment es pot editar o utilitzar. Aquest treball forma part del Projecte d'Innovació Docent Multimèdia learning objects in moodle: Sustainable Development Goals (Ref: UV-SFPIE_PID-1640789) finançat pel Vicerectorat d'Ocupació i Programes Formatius de la Universitat de València en el curs acadèmic 2021/2022. | |
Veure al catàleg Trobes |