Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.author | Márquez-Baldó, Lidia | |
dc.contributor.author | Casañ-Núñez, Juan Carlos | |
dc.contributor.author | Millán-Scheiding, Catalina | |
dc.contributor.author | Martí Climent, Alícia | |
dc.date.accessioned | 2022-07-21T06:40:03Z | |
dc.date.available | 2022-07-21T06:40:03Z | |
dc.date.issued | 2022 | es_ES |
dc.identifier.citation | Márquez-Baldó, L.; Casañ-Núñez, J. C.; Martí Climent, A.; Millán-Scheiding, C. (2022). Qüestionari d'anàlisi de necessitats: Recursos Tecnològics per a l'Atenció a la Diversitat. RODERIC | es_ES |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10550/83479 | |
dc.description.abstract | Qüestionari d'anàlisi de necessitats i preferències d'aprenentatge per a l'estudiantat de l'assignatura 33449 Recursos Tecnològics per a l'Atenció a la Diversitat de 4t d'Educació Social de la Universitat de València. El qüestionari s'ha creat amb l'activitat Feedback de l'Aula Virtual (Moodle 3.11). S'inclou una versió en PDF i l'arxiu en format XML. L'arxiu XML es pot importar a una activitat Feedback de l'Aula Virtual i posteriorment es pot editar o utilitzar. Aquest treball forma part del Projecte d'Innovació Docent Multimèdia learning objects in moodle: Sustainable Development Goals (Ref: UV-SFPIE_PID-1640789) finançat pel Vicerectorat d'Ocupació i Programes Formatius de la Universitat de València en el curs acadèmic 2021/2022. | es_ES |
dc.language.iso | ca | es_ES |
dc.subject | anàlisi de necessitats i preferències d'aprenentatge | es_ES |
dc.subject | educació | es_ES |
dc.subject | recursos tecnològics | es_ES |
dc.subject | tecnologia educativa | es_ES |
dc.subject | atenció a la diversitat | es_ES |
dc.subject | educació social | es_ES |
dc.title | Qüestionari d'anàlisi de necessitats: Recursos Tecnológics per a l'Atenció a la Diversitat | es_ES |
dc.subject.unesco | UNESCO::PEDAGOGÍA | es_ES |
dc.interactivitytype | expositive | es_ES |
dc.learningresourcetype | questionnaire | es_ES |
dc.interactivitylevel | medium | es_ES |