Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.advisor | Botella Nicolás, Ana María | |
dc.contributor.advisor | Galbis López, Vicente | |
dc.contributor.author | Martínez-Delgado, Clara | |
dc.contributor.other | Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal | es_ES |
dc.date.accessioned | 2022-09-20T12:00:36Z | |
dc.date.available | 2022-09-21T04:45:07Z | |
dc.date.issued | 2016 | es_ES |
dc.date.submitted | 21-09-2016 | es_ES |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10550/83878 | |
dc.description.abstract | El treball d’investigació que ací es presenta mostra una mirada des de les pedagogies crítiques i postcrítiques, entorn de la transmissió cultural que esdevé al currículum de Música d’Educació Primària del País Valencià, sent aquesta reconeguda a partir del buidatge i l’anàlisi dels llibres de text d’aquest àmbit de coneixement. Es tracta d’una investigació de caire qualitatiu, que empra l’anàlisi del contingut i del discurs com a eines metodològiques. La intenció d’aquest estudi és mostrar que a les escoles amb l'us dels llibres de text de Música, es transmete una cultura plena de presències i també absències, i aquestes han de ser reconegudes, pensades i reflexionades pel conjunt de la comunitat educativa, especialment pel professorat. | es_ES |
dc.description.abstract | The present research project shows a perspective based on critic and post critic pedagogies when it comes to cultural transmission coming from the Music curriculum of Primary School of the País Valencià, recognized by the drained and the text analyse in this field of knowledge. The investigation is qualitative, using content and discourse analysis as main methodology tools. The intention of the study is to show how the school with the use of text books transmits a culture full of presences but also absences, which must be recognized, thought and taken into consideration by the educational community, specially by the teachers. | en_US |
dc.format.extent | 106 p. | es_ES |
dc.language.iso | ca | es_ES |
dc.subject | transmissió cultural | es_ES |
dc.subject | currículum | es_ES |
dc.subject | pedagogies crítiques i postcrítiques | es_ES |
dc.subject | llibres de text | es_ES |
dc.subject | anàlisi del discurs | es_ES |
dc.title | La transmissió cultural a l’educació primària a través del currículum de música. Una anàlisi dels llibres de text | es_ES |
dc.type | master thesis | es_ES |
dc.subject.unesco | UNESCO::PEDAGOGÍA | es_ES |
dc.embargo.terms | 0 days | es_ES |