NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

La transmissió cultural a l’educació primària a través del currículum de música. Una anàlisi dels llibres de text

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

La transmissió cultural a l’educació primària a través del currículum de música. Una anàlisi dels llibres de text

Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.advisor Botella Nicolás, Ana María
dc.contributor.advisor Galbis López, Vicente
dc.contributor.author Martínez-Delgado, Clara
dc.contributor.other Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal es_ES
dc.date.accessioned 2022-09-20T12:00:36Z
dc.date.available 2022-09-21T04:45:07Z
dc.date.issued 2016 es_ES
dc.date.submitted 21-09-2016 es_ES
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10550/83878
dc.description.abstract El treball d’investigació que ací es presenta mostra una mirada des de les pedagogies crítiques i postcrítiques, entorn de la transmissió cultural que esdevé al currículum de Música d’Educació Primària del País Valencià, sent aquesta reconeguda a partir del buidatge i l’anàlisi dels llibres de text d’aquest àmbit de coneixement. Es tracta d’una investigació de caire qualitatiu, que empra l’anàlisi del contingut i del discurs com a eines metodològiques. La intenció d’aquest estudi és mostrar que a les escoles amb l'us dels llibres de text de Música, es transmete una cultura plena de presències i també absències, i aquestes han de ser reconegudes, pensades i reflexionades pel conjunt de la comunitat educativa, especialment pel professorat. es_ES
dc.description.abstract The present research project shows a perspective based on critic and post critic pedagogies when it comes to cultural transmission coming from the Music curriculum of Primary School of the País Valencià, recognized by the drained and the text analyse in this field of knowledge. The investigation is qualitative, using content and discourse analysis as main methodology tools. The intention of the study is to show how the school with the use of text books transmits a culture full of presences but also absences, which must be recognized, thought and taken into consideration by the educational community, specially by the teachers. en_US
dc.format.extent 106 p. es_ES
dc.language.iso ca es_ES
dc.subject transmissió cultural es_ES
dc.subject currículum es_ES
dc.subject pedagogies crítiques i postcrítiques es_ES
dc.subject llibres de text es_ES
dc.subject anàlisi del discurs es_ES
dc.title La transmissió cultural a l’educació primària a través del currículum de música. Una anàlisi dels llibres de text es_ES
dc.type master thesis es_ES
dc.subject.unesco UNESCO::PEDAGOGÍA es_ES
dc.embargo.terms 0 days es_ES

Visualització       (1.563Mb)

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques