NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Desenvolupament de la psicomotricitat dels infants al medi natural: estrudi d'un cas

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

Desenvolupament de la psicomotricitat dels infants al medi natural: estrudi d'un cas

Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.advisor Sendra Mocholí, Cristina
dc.contributor.author Latorre Seguí, Anna
dc.contributor.other Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials es_ES
dc.date.accessioned 2023-02-06T08:11:27Z
dc.date.available 2023-02-07T05:45:05Z
dc.date.issued 2022 es_ES
dc.date.submitted 01-06-2022 es_ES
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10550/85290
dc.description.abstract The aim of this study is to identify which motor skills are most developed in contact with nature in a specific multilevel group of children in early childhood education and to determine the degree of skill of these habilities. Otherwise, other physical benefits acquired through regular contact with the natural environment and those positive aspects for children with ASD will be pointed out. Finally, the children's opinions and preferences regarding these activities will also be made visible. The methods used in this study were both observation and interview. Regarding the first method, photographs and videos, recordings with voice notes in the form of a field notebook and an observation chart will be used. On the other hand, interviews will be conducted with the tutor, the educator and the children themselves. The results of this study suggest that the motor skills developed are many, such as climbing, going up and down ramps, sliding or throwing objects, and that the benefits of these activities for the pupils are also numerous. It will also be observed that the degree of motor skills is related to the age of the children. en_US
dc.description.abstract Aquest treball pretén esbrinar aquelles habilitats motores que més es desenvolupen en contacte amb la natura en un grup multinivell d’educació infantil concret i conéixer el grau de destresa d'aquestes. Altrament, s'assenyalaran altres beneficis físics que s'adquireixen amb el contacte regular amb l'entorn natural i aquells aspectes positius per als infants amb TEA. Finalment, també es visibilitzarà la visió i les preferències dels infants respecte a aquestes activitats. Els mètodes utilitzats en aquest estudi han estat l'observació i l'entrevista. Pel que fa al primer mètode s'usaran fotografies i vídeos, gravacions amb notes de veu com una mena de quadern de camp i una taula d'observació. D'altra banda, les entrevistes seran realitzades a la tutora, a l'educador i als mateixos infants. Els resultats d'aquest estudi suggereixen que les habilitats motores desenvolupades són moltes, com ara l'escalada, la pujada i baixada de rampes, el lliscament o el llançament d’objectes i que els beneficis que aquestes activitats provoquen als alumnes també són nombrosos. Altrament, s'observarà que el grau de destresa motriu es veu relacionada amb l'edat dels xiquets i xiquetes. es_ES
dc.format.extent 62 p. es_ES
dc.language.iso ca es_ES
dc.subject educació infantil es_ES
dc.subject psicomotricitat es_ES
dc.subject motricitat es_ES
dc.subject habilitats motrius es_ES
dc.subject contacte amb la natura es_ES
dc.title Desenvolupament de la psicomotricitat dels infants al medi natural: estrudi d'un cas es_ES
dc.type bachelor thesis es_ES
dc.subject.unesco UNESCO::PEDAGOGÍA es_ES
dc.embargo.terms 0 days es_ES

Visualització       (1.964Mb)

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques