Mostra el registre parcial de l'element
dc.contributor.advisor | Sendra Mocholí, Cristina | |
dc.contributor.author | Latorre Seguí, Anna | |
dc.contributor.other | Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials | es_ES |
dc.date.accessioned | 2023-02-06T08:11:27Z | |
dc.date.available | 2023-02-07T05:45:05Z | |
dc.date.issued | 2022 | es_ES |
dc.date.submitted | 01-06-2022 | es_ES |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10550/85290 | |
dc.description.abstract | The aim of this study is to identify which motor skills are most developed in contact with nature in a specific multilevel group of children in early childhood education and to determine the degree of skill of these habilities. Otherwise, other physical benefits acquired through regular contact with the natural environment and those positive aspects for children with ASD will be pointed out. Finally, the children's opinions and preferences regarding these activities will also be made visible. The methods used in this study were both observation and interview. Regarding the first method, photographs and videos, recordings with voice notes in the form of a field notebook and an observation chart will be used. On the other hand, interviews will be conducted with the tutor, the educator and the children themselves. The results of this study suggest that the motor skills developed are many, such as climbing, going up and down ramps, sliding or throwing objects, and that the benefits of these activities for the pupils are also numerous. It will also be observed that the degree of motor skills is related to the age of the children. | en_US |
dc.description.abstract | Aquest treball pretén esbrinar aquelles habilitats motores que més es desenvolupen en contacte amb la natura en un grup multinivell d’educació infantil concret i conéixer el grau de destresa d'aquestes. Altrament, s'assenyalaran altres beneficis físics que s'adquireixen amb el contacte regular amb l'entorn natural i aquells aspectes positius per als infants amb TEA. Finalment, també es visibilitzarà la visió i les preferències dels infants respecte a aquestes activitats. Els mètodes utilitzats en aquest estudi han estat l'observació i l'entrevista. Pel que fa al primer mètode s'usaran fotografies i vídeos, gravacions amb notes de veu com una mena de quadern de camp i una taula d'observació. D'altra banda, les entrevistes seran realitzades a la tutora, a l'educador i als mateixos infants. Els resultats d'aquest estudi suggereixen que les habilitats motores desenvolupades són moltes, com ara l'escalada, la pujada i baixada de rampes, el lliscament o el llançament d’objectes i que els beneficis que aquestes activitats provoquen als alumnes també són nombrosos. Altrament, s'observarà que el grau de destresa motriu es veu relacionada amb l'edat dels xiquets i xiquetes. | es_ES |
dc.format.extent | 62 p. | es_ES |
dc.language.iso | ca | es_ES |
dc.subject | educació infantil | es_ES |
dc.subject | psicomotricitat | es_ES |
dc.subject | motricitat | es_ES |
dc.subject | habilitats motrius | es_ES |
dc.subject | contacte amb la natura | es_ES |
dc.title | Desenvolupament de la psicomotricitat dels infants al medi natural: estrudi d'un cas | es_ES |
dc.type | bachelor thesis | es_ES |
dc.subject.unesco | UNESCO::PEDAGOGÍA | es_ES |
dc.embargo.terms | 0 days | es_ES |