NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

El pronom EN a secundària. Intervenció didàctica amb la gramàtica tradicional

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

El pronom EN a secundària. Intervenció didàctica amb la gramàtica tradicional

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (345.9Kb)

   
    
Sentí, Andreu; Segura-Llopes, Carles; Sánchez Raya, Diego
Aquest document és un/a Working Paper, creat/da en: 2023

Este documento está disponible también en : https://rodrigo.uv.es/handle/10550/85837 La construcció “EN-partitiva”. Intervenció didàctica experimental
Aquest document forma part d'una investigació sobre la gramàtica de construccions aplicada a l'ensenyament del català. Concretament, s'ocupa del pronom EN i els usos partitius seguint un model gramatical tradicional. La seqüència didàctica que hi incorpora és, doncs, la d'un grup de control respecte de la seqüència didàctica construccional paral·lela que trobareu en el document "La construcció “EN-partitiva”. Intervenció didàctica experimental".
Veure al catàleg Trobes

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques