NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

El éxito escolar no depende de la proporción de inmigrantes sino de la aplicación de las actuaciones de éxito

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

El éxito escolar no depende de la proporción de inmigrantes sino de la aplicación de las actuaciones de éxito

Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.author Botton Fernández, Lena de es
dc.contributor.author Flecha Fernández de Sanmamed, Ainhoa es
dc.contributor.author Puigvert Mallart, Lidia es
dc.date.accessioned 2023-10-11T08:05:53Z
dc.date.available 2023-10-11T08:05:53Z
dc.date.issued 2009 es
dc.identifier.citation Botton Fernández, L. d., Flecha Fernández de Sanmamed, A., & Puigvert Mallart, L. (2009). El éxito escolar no depende de la proporción de inmigrantes sino de la aplicación de las actuaciones de éxito. Revista De Sociología De La Educación-RASE, 2(3), 45-55 es
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10550/90257
dc.title El éxito escolar no depende de la proporción de inmigrantes sino de la aplicación de las actuaciones de éxito es
dc.type journal article es_ES
dc.subject.unesco UNESCO:SOCIOLOGÍA es
dc.type.hasVersion VoR es_ES
dc.identifier.url https://dialnet.unirioja.es/servlet/extart?codigo=3039826 es

Visualització       (181.3Kb)

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques