NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Aprender a aprender, o por qué es una mala traducción y sus consecuencias para la Sociología de la Educación

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

Aprender a aprender, o por qué es una mala traducción y sus consecuencias para la Sociología de la Educación

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (182.4Kb)

   
    
Hernàndez i Dobon, Francesc Jesús
Aquest document és un/a article, creat/da en: 2023

Reflexión de Francesc J. Hernández, de la Universitat de València, sobre "aprender a aprender".

    Hernández, F. J. (2023). Aprender a aprender, o por qué es una mala traducción y sus consecuencias para la Sociología de la Educación. En Revista de Sociología de la Educación-RASE (Vol. 16, Issue 2, p. 236). Universitat de Valencia. https://doi.org/10.7203/rase.16.2.26675

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques