NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Los determinantes de la compra de productos con etiquetas de contenido social y ambiental

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

Los determinantes de la compra de productos con etiquetas de contenido social y ambiental

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (1.360Mb)

   
    
Carrero Bosch,Isabel; Valor Martínez,Carmen; Redondo Palomo,Raquel
Aquest document és un/a article, creat/da en: 2015

Este documento está disponible también en : https://ojs.uv.es/index.php/ciriecespana/article/view/13425


    Carrero Bosch, I., Valor Martínez, C., & Redondo Palomo, R. (2015). Los determinantes de la compra de productos con etiquetas de contenido social y ambiental. CIRIEC - España.Revista De Economía Pública, Social Y Cooperativa, (83), 235-250.

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques