NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

B2B value co-creation influence on engagement: Twitter analysis at International Trade Show organizer

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

B2B value co-creation influence on engagement: Twitter analysis at International Trade Show organizer

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (940.0Kb)

   
    
Geldres Weiss, Skania; Kuster Boluda, Inés; Vila López, Natalia
Aquest document és un/a article, creat/da en: 2023


    Geldres-Weiss, S., Küster-Boluda, I. and Vila-López, N. (2023), "B2B value co-creation influence on engagement: Twitter analysis at international trade show organizer", European Journal of Management and Business Economics, Vol. 32 No. 3, pp. 257-275. https://doi.org/10.1108/EJMBE-04-2022-0121

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques