NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Targeting and packaging low fat products: uncontrolled and controlled variables

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

Targeting and packaging low fat products: uncontrolled and controlled variables

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (683.5Kb)

   
    
Royo Vela, Marcelo; Vila López, Natalia; Küster Boluda, Inés
Aquest document és un/a article, creat/da en: 2019

Marketing low fat products has to pay attention to both, personal variables and packaging design variables. On the one hand, personal factors such as socio-demographic characteristics (age, gender, income and education), involvement, time pressure, motivation and lifestyle affect foodbuying process. On the other hand, packaging variables such as colour, graphics, size, shape, typography also affect the buying decision.

    Royo Vela, Marcelo, Vila López, Natalia, Küster Boluda, Inés (2019). Targeting and packaging low fat products: uncontrolled and controlled variables. Nutrition and Food Science International Journal, 9 2 1 4

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques