NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

La creativitat: Bases teòriques i proposta d'un programa d'intervenció pedagògica a través de l'art en primària.

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

La creativitat: Bases teòriques i proposta d'un programa d'intervenció pedagògica a través de l'art en primària.

Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.advisor Garfella Esteban, Pedro es_ES
dc.contributor.author Estruch Ribera, Susana es_ES
dc.contributor.other Universitat de València - TEORIA DE L'EDUCACIÓ es_ES
dc.date.accessioned 2010-07-07T08:06:04Z
dc.date.available 2010-07-07T08:06:04Z
dc.date.issued 2005 es_ES
dc.date.submitted 2005-05-13 es_ES
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10550/15332
dc.description.abstract RESUM Si pretenem que la nostra societat no siga una societat de masses sinó una societat d'individus, nosaltres els professionals de l'educació hem de treballar per potenciar la creativitat en els nostres alumnes i una forma d'aconseguir-ho dins del currículum és a través de l'àrea d'educació artística. En aquest treball trobarà una extensa revisió teòrica sobre la creativitat i sobre els models i programes per al seu desenvolupament, a més d'un programa innovador d'educació artística, avalat pels resultats de la investigació que hem dut a terme per a demostrar que podem fer emergir la creativitat latent en els nostres alumnes i potenciar-la al màxim des del nostre programa. Per a això hem treballat sobre els indicadors de la creativitat que Saturnino de la Torre comenta en el TAEC. El nostre programa es basa en una metodologia cognitivista i constructivista que pretén un aprenentatge vivencial i significatiu per als alumnes i dóna la possibilitat d'una renovació pedagògica per al professorat al treballar des de la investigació en acció en l'aula, a més de proposar un mètode de treball per projectes en què es treballa des de les distintes àrees i amb agrupacions flexibles. El resultat ha sigut un treball molt gràfic on els principals protagonistes han sigut els alumnes i on la collaboració del grup de treball Xucurruc, amb 10 anys de seminari dins de l'Escola d'Estiu Marina Safor, a aportat el seu segell distintiu de professionalitat educativa. __________________________________________________________________________________________________ es_ES
dc.description.abstract If we pretend our society not to be a society of mass but a society of individual persons, the professors of Education should work for increasing the creative in our pupils and a way of achieve it within of the curricula is through the area of Art. In this text you will find an extense theorical revision about the creative and about the models and programmes for its development, even more of a new programme of Art trust it by the results of the research that we did to demonstrate that we can make emerge the creative from our pupils mind and increase it to the top with our programme. To do all this explained we have been working with markers of creative that Saturnino de la Torre talks about in TAEC. Our programme is based in a cognitiviste and constructive methodology that pretend a vividly and a significative learning for the pupils and give the possibility of a pedagogical revolution for the teachers because they work taking into account action in the classroom, moreover of proposing a work method based on projects in which we work the different areas with flexible working teams. The result has been a very practical and positive work where the main characters have been the pupils and where the collaboration of the working team Xucurruc with more than ten years of experience working in LEscola dEstiu Marina Safor has been very satisfactory in both personal and professional level. en_US
dc.format.mimetype application/pdf es_ES
dc.language cat-en-es es_ES
dc.rights cat es_ES
dc.rights Copyright information available at source archive es_ES
dc.subject none es_ES
dc.title La creativitat: Bases teòriques i proposta d'un programa d'intervenció pedagògica a través de l'art en primària. es_ES
dc.type doctoral thesis es_ES

Visualització       (8.968Mb)

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques