Mostra el registre complet de l'element
Huerta, Ricard; Domínguez Ruiz, Ricardo | |||
Aquest document és un/a article, creat/da en: 2011 | |||
Este documento está disponible también en : http://ojs.uv.es/index.php/attic/article/view/252 |
|||
|
|||
El present article ens revela aspectes identitaris dels estudiants del Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària en l’especialitat de Dibuix. Ens hem acostat a la idea que tenen d’ells mateixos indagant en la imatge que el futur professorat d’arts visuals genera sobre el seu paper d’educadors, detectant la influència de les TIC. La fotografia i del blog com a instruments per a la publicació i comentari de les imatges realitzades ens han permés implicar els nous escenaris d'aprenentatge col.laboratiu propiciats per l'ús educatiu del web2.0. Utilitzem metodología qualitativa des de l’estudi de cas, plantejament novedós als anàlisis de cultura visual i pedagogies culturals | |||
Veure al catàleg Trobes |