NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Interacciones ciencia técnica sociedad: un instrumento de cambio actitudinal

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

Interacciones ciencia técnica sociedad: un instrumento de cambio actitudinal

Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.author Solbes Matarredona, Jordi
dc.contributor.author Vilches Peña, Amparo
dc.date.accessioned 2014-06-19T12:54:37Z
dc.date.available 2014-06-19T12:54:37Z
dc.date.issued 1989
dc.identifier.citation Solbes Matarredona, Jordi Vilches Peña, Amparo 1989 Interacciones ciencia técnica sociedad: un instrumento de cambio actitudinal Ensenanza de las Ciencias 7 1 14 20
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10550/36257
dc.description.abstract SUMMARY In the present work we show how one of the facts that may help to create a more favourable attitude of the student towards science is the inclusion of the Science/Technique/Natural and social environment relations in the text books: and this approach is not sufficiently explicit in the text books we have analysed.
dc.relation.ispartof Ensenanza de las Ciencias, 1989, vol. 7, num. 1, p. 14-20
dc.subject Ciència Ensenyament
dc.subject Motivació en l'educació
dc.title Interacciones ciencia técnica sociedad: un instrumento de cambio actitudinal
dc.type journal article es_ES
dc.date.updated 2014-06-19T12:54:37Z
dc.identifier.idgrec 098421
dc.rights.accessRights open access es_ES

Visualització       (349.5Kb)

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques