|
In this publication, then the col • Collection Sapientia classroom situations. Interdisciplinary teaching materials for use, we have introduced some changes, especially the educational level in which we study the situation occurs: 6th grade. But the fact that present the class work within a global project, is shared with the previous editions of these materials. This fact, considered essential by GIID their educational proposals rarely occur so easily in the final year of primary education. The interest is therefore to show how the basic assumptions of the project work in these courses, the complexities that accompany the content that students are addressed and different strategies and materials used by the teacher to carry out the work. The analysis and educational use of the above situation, the Energy project, carried out under the cultural perspective, in line with the previous works of the group.En aquesta publicació, continuació en la col•lecció Sapientia Situacions d’aula. Material docents d’ús interdisciplinari, hem introduït algunes variacions, especialment el nivell educatiu en el qual es produeix la situació que estudiem: 6é de Primària. Tanmateix el fet que es presente, el treball de l’aula dins d’ un projecte globalitzat, és compartit amb les anteriors edicions d’aquests materials. Esta circumstància, considerada pel GIID essencial en les seues propostes didàctiques, no sol produir-se amb tanta facilitat en els darrers cursos de l’Educació Primària. L’interés està, doncs en mostrar com funcionen els pressupostos bàsics del treball per projectes en estos cursos, les complexitats que acompanyen els continguts escolars que s’aborden i les diferents estratègies i materials que usa el mestre per portar a terme el treball. L’anàlisi i l’aprofitament didàctic de l’esmentada situació, el projecte sobre L’Energia, es porten a terme sota la perspectiva sociocultural, en la línia dels anteriors treballs del grup.
|