NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Situacions d'aula III. Materials docents d'ús interdisciplinari

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

Situacions d'aula III. Materials docents d'ús interdisciplinari

Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.author Altava Rubio, Vicenta
dc.contributor.author Gimeno, F.
dc.contributor.author Gil Lorenzo, V.
dc.contributor.author Pérez, I.
dc.contributor.author Ríos García, Isabel
dc.contributor.author Gallardo Fernández, Isabel María
dc.date.accessioned 2016-05-30T11:50:39Z
dc.date.available 2016-05-30T11:50:39Z
dc.date.issued 2012 es_ES
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10550/53872
dc.description.abstract In this publication, then the col • Collection Sapientia classroom situations. Interdisciplinary teaching materials for use, we have introduced some changes, especially the educational level in which we study the situation occurs: 6th grade. But the fact that present the class work within a global project, is shared with the previous editions of these materials. This fact, considered essential by GIID their educational proposals rarely occur so easily in the final year of primary education. The interest is therefore to show how the basic assumptions of the project work in these courses, the complexities that accompany the content that students are addressed and different strategies and materials used by the teacher to carry out the work. The analysis and educational use of the above situation, the Energy project, carried out under the cultural perspective, in line with the previous works of the group. en_US
dc.description.abstract En aquesta publicació, continuació en la col•lecció Sapientia Situacions d’aula. Material docents d’ús interdisciplinari, hem introduït algunes variacions, especialment el nivell educatiu en el qual es produeix la situació que estudiem: 6é de Primària. Tanmateix el fet que es presente, el treball de l’aula dins d’ un projecte globalitzat, és compartit amb les anteriors edicions d’aquests materials. Esta circumstància, considerada pel GIID essencial en les seues propostes didàctiques, no sol produir-se amb tanta facilitat en els darrers cursos de l’Educació Primària. L’interés està, doncs en mostrar com funcionen els pressupostos bàsics del treball per projectes en estos cursos, les complexitats que acompanyen els continguts escolars que s’aborden i les diferents estratègies i materials que usa el mestre per portar a terme el treball. L’anàlisi i l’aprofitament didàctic de l’esmentada situació, el projecte sobre L’Energia, es porten a terme sota la perspectiva sociocultural, en la línia dels anteriors treballs del grup. es_ES
dc.language.iso ca es_ES
dc.subject Proyectos de trabajo, Educación primaria, Formación del Profesorado es_ES
dc.title Situacions d'aula III. Materials docents d'ús interdisciplinari es_ES
dc.type book es_ES

Visualització       (6.009Mb)

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques