NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Enseñanza/Aprendizaje de la ciencia versus historia de la ciencia

Repositori DSpace/Manakin

IMPORTANT: Aquest repositori està en una versió antiga des del 3/12/2023. La nova instal.lació está en https://roderic.uv.es/

Enseñanza/Aprendizaje de la ciencia versus historia de la ciencia

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (812.2Kb)

   
    
Solaz Portolés, Joan Josep; Moreno Cabo, Magdalena
Aquest document és un/a article, creat/da en: 1998

Our discussion will focus on how the history of science can give science teachers some insight about students' alternative ideas, and provides some teaching materials and approaches which can be used in classroom in order to change students' ideas. Besides, we analyze the differences between the pro gression of scientific understanding in the pupil and the progression of scientific understanding in the history of science.
Veure al catàleg Trobes

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques